Blagovne znamke so jedro sodobnega tržnega udejstvovanja, njihova konsistentna in pravilna uporaba pa je nujna za razvoj in uspešno poslovanje.
Komu je izobraževanje namenjeno?
Izobraževanje je namenjeno vsem marketinškim oddelkom podjetij in marketinškim agencijam, ki sodelujejo z drugimi podjetji ter upravljajo blagovne znamke.
Kaj izobraževanje prinaša podjetju?
Poznavanje pravil uporabe blagovnih znamk in kontrola nad lastnimi znamkami sta ključnega pomena, saj pomembno vplivata na pravno varnost podjetja in vrednost znamk na trgu. Ustrezno ravnanje s tujimi blagovnimi znamkami podjetje ščiti pred pravnimi posledicami, ustrezno ravnanje z lastnimi blagovnimi znamkami pa ščiti uspeh podjetja na trgu.
Vsebina:
- pravice intelektualne lastnine v marketingu,
- pogodbe za prenos in uporabo pravic (avtorskih, influencerji, licence),
- vedenje na spletu, pasti in priložnosti (znamke, domene, družbena omrežja …).
Ostala izobraževanja: